SSS

Sıkça Sorulan Sorular

Hangi Kargo Firması ?


MNG Kargo.




Kargo Ücreti Ne Kadar?


Tüm siparişlerinizde ürünlerin boyutuna ve hacmine göre sistem tarafından otomatik olarak hesaplanmaktadır. Kargo ücretini görmek için satın almak istediğiniz ürün veya ürünleri sepetinize eklemeniz yeterlidir.




Kargoyu Teslim Alırken Nelere Dikkar Etmeliyim?


Siparişiniz tarafınıza ulaştığında kargo görevlisinden ürünü teslim almadan önce mutlaka koliyi kontrol ediniz. Kolide her hangi bir ıslaklık, yırtıklık, eziklik veya darbe bulunması durumunda ürünü teslim almayıp, kargo yetkilisine hasar tespit tutanağı tutturduktan sonra değişim için tarafımıza gönderiniz.




Hasar Tespit Tutanağı Hazırlanırken Nelere Dikkat Etmeliyim?:


Hasar Tespit Tutanağı hazırlanırken kargo görevlisinin tutanağa yazdığı açıklamalara dikkat etmeniz önemlidir. Örneğin; “Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır” gibi bir tutanak, ürünün taşınma sırasında zarar görmediği şeklinde yorumlanır ve değişim talebiniz sırasında sorun yaşamanıza sebebiyet verir. Hasarlı gelen ürünle ilgili tam ve doğru kelimelerle tutanak tutması için görevliyi uyarın. “Ürün teslim edildiğinde kontrol edildi ve hasarlı olduğu görüldü” gibi bir açıklamanın yer aldığı tutanak, ürün iade işleminizi hızlandıracaktır. Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.




Siparişimi Verdikten Sonra Mağazanızdan Teslim Alabilir miyim?


Siparişinizi verirken mağazadan teslimat seçeneğini seçerseniz siparişiniz kargoya verilmez ve hazır olduğunda sizi bilgilendiririz.




İade Koşulları


Cayma Hakkı
Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde bize başvurarak, iade koşulları dahilinde kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak iade edebilirsiniz. Eğer ürün iade koşullarını karşılamıyorsa ürün adresinize geri gönderilebilir. Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının yanı sıra, varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir. Satın alınan yazılım ve/veya oyun CD'si ile beraber satılan ürün paketlerinin içindeki yazılım/oyun CD'sinin açılması halinde, cayma hakkı kapsamında iade alınamaz.
Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler şunlardır: Montajı yapılmış ürünler, Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler, Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler, Her türlü yazılım ve programlar DVD, VCD, CD ve kasetler Yazıcı ve sarf malzemeleri (Toner, kartuş, şerit vb.) İade Prosedürü Montajı yapılmış ürünlerin iadesi kesinlikle yapılmamaktadır. Üründe donanımsal bir sorun var ise bizim tarafımızdan veya yetkili servis tarafından test edilerek ürün iadesi veya yenisiyle değişimi gerçekleşmektedir. Arıza durumu dışında iade edilmesini istediğiniz ürünlerin ambalajının ve tekrar satılabilirliğinin bozulmamış olması gerekir. Sinerji Bilgisayar olarak açıp kullanmış olduğunuz ürünleri başka bir müşterimize satmayı etik olarak görmediğimizden dolayı, monitör, notebook, işlemci ve buna benzer tüm ürünlerin kullanılmadan iade almak durumundayız. Yazılım ürünlerinin (lisanslı) kesinlikle iadesi yapılmamaktadır.